Virtuális iroda

Székhelyszolgáltatás vagy másképp Virtuális iroda a Benor Irodaházban villámgyors ügyintézéssel.

Vegye fel velünk a kapcsolatot már ma és lesz egy virtuális irodája!

2021. június 1-től hatályos rendelkezések szerint, már csak olyan székhelyszolgáltatók igénybevételét jelentheti be az adózó, amelyeket bejelentettek a felügyeleti szervhez, a Pénzmosás és Terrorizmusfinanszírozás Elleni Irodához. A Benor Kft. már regisztrálva van a NAV adatbázisában. Törvényes és biztonságos székhelyet kínálunk!

Milyen előnyökkel jár a székhelyszolgáltatás a Benor Irodaházban?

Mi egy IRODAHÁZ vagyunk, nem csak egy albérlet egy titkárnővel. A székhelyszolgáltatást kellő tudással, tapasztalattal, maximális alapossággal végezzük már évek óta.

Elkerülheti saját ingatlanában a cégügyekkel való megkeresést.

Olcsóbb a székhelyszolgáltatás, mint iroda bérlése erre a feladatra.

Hatóságokat fogadjuk, az Ön érdekeit határozott udvariassággal képviseljük.

Székhelyszolgáltatás mellett adminisztratív terheket is átvállalunk válláról.

Naponta tájékoztatást kap levelezéséről, kérés esetén szkenneljük, illetve e-mailben értesítjük.

A cégtáblát a törvénynek megfelelően kihelyezzük.

Ha növekszik cége, iroda bérlésére van lehetősége irodaházunkban székhelyváltoztatás nélkül.

Postai küldemények állandó átvétele és megőrzése

Virtuális iroda csomagok

ALAP

10 000 Ft+áfa

havonta

EXTRA

15 000 Ft+áfa

havonta

Mi jelent a virtuális iroda?

A virtuális iroda a vállalkozásához illő, helyi irodacímet, székhelyet és hiteles, kockázatmentes helyet biztosít az ügyfelekkel folytatott levelezéshez. Ha igénye van rá irodánk asszisztense kezeli a beérkező leveleket, kérésének megfelelően feldolgozza, postázza, e-mailben továbbküldi az Ön által megadott címekre vagy éppen semmit nem tesz vele, ha Ön személyesen kívánja elvinni küldeményeit.

Ha segítségre van szüksége, mert csak most kezdi építeni vállalkozását, és nem tud fenntartani egy komplett irodát, forduljon hozzánk bizalommal.

A Benor Kft. virtuális iroda szolgáltatásával cége élvezheti egy exkluzív irodában való jelenlét előnyeit a hagyományos irodabérlet költségeinek töredékéért. Bejelentheti vállalkozása székhelyét központi irodánkba, megadhatja levelezési címeként, feltüntetheti levélpapírján székhelyként és más levelezési iratain, mint cégcímet. Nem kell titkárságot fenntartania, nem kell költséges beruházásokba kezdenie.

Az Ön vállalkozása rekordidő alatt működőképes!

Az Ön postája nálunk jó kezekben van és megbízhatóan eléri Önt. Az Ön partnerei, fogadáskor mindig egy barátságos és informált beszélgető partnerrel találkoznak.

Ha az Ön vállalkozása most indul vagy csak kis vállalkozást üzemeltet vagy egész egyszerűen nem engedheti meg magának egy drága minden technikai háttérrel felszerelt iroda fenntartását, keressen meg bennünket, mert nálunk csak a ténylegesen igénybevett irodai szolgáltatásokért kell fizetnie, ami töredéke egy teljes iroda fenntartási költségeinek.

Jól csengő irodacím – Bejelentheti cégét központi irodánkba Vácon, feltüntetheti cégszékhelyként a címet névjegykártyáján, levélpapírján és marketing-anyagain.

Levelek összegyűjtése és továbbítása – Összegyűjtjük leveleit, majd összecsomagolva az Ön által megadott címre továbbítjuk azokat. A megrendelő rendelkezhet a küldemények további sorsáról, ily módon kérheti azok továbbküldését, – annak rendszerességi megjelölésével – kérheti felbontásukat és e-mailen való továbbítását a sürgősség miatt, vagy nyitvatartási időben bejöhet érte irodánkba. A levelek beolvasása telefonon keresztül, abban az esetben, ha megrendelő hívja irodánkat, díjmentes. A küldemények postai továbbítása díjköteles és a mindenkori postai díjtáblázat alapján kerül havonta kiszámlázásra.

Cégtábla elhelyezése – Cége szerepelni fog az iroda céglistáján a bejáratnál és a postaládán a többi bérlő nevével együtt, valamint a Benor Kft. honlapján.

Vegye fel velünk a kapcsolatot már ma és lesz egy virtuális irodája!